God morgon!

Nu först fick jag sällskap på msn och det var på tiden!! Började ledsna på att ligga och glo på tv, finns inte så mycket kul att se kl 6 på morgonen :P Varför gick jag upp kl 6 kan man undra? Och det enkla svaret på den frågan är att jag hade galet ont i huvudet. Jag var nämligen på tjejfest hos Z igår! Och jag hade jätte trevligt, drickan var god likaså snasket och sällskapet går det inte att klaga på heller :) Men det vart en rätt tidig kväll för mig, lr ja jag var hemma kl 00.00. Efter att ha jobbat på dagen så var jag rätt trött innan jag ens gick dit och med alkohol i kroppen så ja.... Kan väl säga att det finns en bra anledning till huvudvärken jag hade när jag vakna :P Men nu är den under kontroll och jag har precis käkat lite frukost.

Jag tänkte fortsätta att slappa ett tag till för börjar jobba kl 13.00 och jag har jouren så är inte hemma förens imorgon. Jag slutar kl 9.00 och då ska jag direkt hem till Sandra för att plugga :(

Ni får ha en bra dag mina vänner så återkommer jag!!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0