Bra dag på jobbet!

Ibland behöver jag det där lilla extra för att påminna mig om att jag trivs iaf lite med den här typen av jobb och idag har jag fått det där lilla extra. Det har vart en jätte mysig dag/kväll. När jag och Alex åkte iväg till Kvantum för att handla med tre boende så möter vi en buss, en sån där liten som inte tar så många passagerare, och då utbrister "kalle" : Den där bussen är nykter!! Jag förvirrat: Ehh vad menar du? Han: Ja den är ju nästan aldrig full :) OCh då syfta han på att det inte brukade åka så många passagerare i den bussen, komiskt tyckte ja. De har ju ett helt underbart sätt att tänka på :)

Alex åkte iväg sen med två av de boende för att titta på innebandy medans jag och Carina gjorde varma mackor till oss som var kvar och tittade sen på Jönssonligan. Och den filmen är ju knasigt komisk den med, men det var verkligen jätte mysigt att sitta där och titta och fika med ljus tända överallt.

En nackdel fanns det ju med den mysiga stämningen, jag blev myssugen :P Tänk att få krypa upp i famnen på en go snygging och bara känna doften och värmen från honom. Ikväll är det nästan så att jag skulle vilja krypa innanför skinnet på någon :)

En sista grej innan jag kryper ner i sängen då! Myskänslan innebär ingen deppighet ikväll, hur skönt är inte det :)

God natt, hoppas ni haft en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Åh tack så jättemycket :D Är riktigt nöjd med mitt hår faktiskt, hihi :D

2008-08-09 @ 19:08:46
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0