Mys på schemat!

Nyduschad, iklädd myskläder och maten på G i ugnen, så snart plir det en placering i soffan som jag inte kommer ta mig ur i det första taget alltså! För en gångs skull tänker jag njuta av att ha en ensam kväll som bara är till för mig. I vanliga fall är ju inte jag den som njuter av ensamheten så får passa på att njuta när jag gör det.

Jack Johnson och Duffy ligger i spelningslistan och det är två riktigt härliga artister som jag fattat tycke för. Rösterna är underbara och det är en skön typ av musik. Avslappnande!!

Ringa ett litet samtal sen tänkte jag med. Måste ju peppa lite inför imorgon ju :) MIn plikt skulle man väl kunna säga att det är. hehe!

Hoppas alla har en underbar fredagskväll!

Kommentarer
Postat av: Sabina

Ja, det hade jag :) Och det låter som att du också hade det :) Ja, ikväll blir det dans, wiee! :) Kramar

2008-04-12 @ 12:36:18
URL: http://binkan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0