Helgen närmar sig!

Det är torsdag idag, pluggtorsdag, och jag är trött! Det ser ut för att vara så där vårigt skönt ute idag igen och jag kan höra tivolikillarna bygga och fixa utanför mig. Det ser ut som om de blir klara tills imorgon så då blir det liv utanför mig, hoppas på en pigg kväll för annars är det surt att höra allt liv :P Men man kanske ska ta sig en vända runt och kolla lite!! Det är ju inte varje helg man har ett tivoli utanför fönstret..

Idag ska jag som sagt plugga, har en hel del att läsa och måste lämna min bok till S ikväll så hon hinner bläddra igenom den lite tills imorgon då vi har ett litteratur seminare på skiten. Det jobbiga är att vi saknar den viktigaste boken. Hoppas på en bra föreläsning innan så man har lite koll på vad den kan ha handlat om. Det är ju inte det lättaste ämnet som vi läser om du, allt handlar om forskning och hur det går till. Det är statistik osv. Jag vill bara få lägga all min tid till att faktiskt läsa den litteratur som jag behöver till min och S uppsats!!

Nu ska jag slänga i mig lite frukost så jag kan komma igång med pluggandet, ikväll ska jag nämligen träna en del. Äntligen ska jag komma igång igen! :)

TJING!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0