Balkongväder!!

Nu igen och jag har fortfarande ingen balkong att sitta och mysa på! Men jag har iaf varit ute och cyklat i det vackra vädret, till och från träning. Ja för idag orkade jag ta mig dit och detta trots ont i höft/rumpa ( ja nått mitt emellan typ) Min tanke var att jag det skulle bli bättre om jag rörde mig och det var inge problem att köra step up iaf, men det gör fortfarande ont så tänkte massera in sån där muskelsalva och hoppas på det bästa!

Nått konstigt har börjat hända i mitt liv!! Både i tid och itid har jag börjat vakna tidigt på morgonen. I stället för att sova till tidigast 11 när jag är ledig så brukar jag vakna 8-9 ca. Nu är det här inte alla dar, men jag blir lika förbluffade när det händer. Igår vakna jag ju till och med innan kl ringde vid åtta. skumt, men det är väl nått positivt. 

Igår var jag som sagt på dansshow med två härliga brudar och det var det bästa jag gjort på länge. Himla roligt att jag såg lapparna så jag kunde komma på att jag ville gå :) Det var en sådan fantastisk show alltså, jag levde verkligen där jag satt och titta på. Och inponerad blev jag, för det var ungdomarna själva som gjort de flesta danserna!!! Efteråt gick vi tre till en pizzeria för att dela på en pizza och stille den lilla hungern vi alla kände av. vi käkade på turtles-vis (tårtbitar). Det blev en liten mattediskution mot slutet av den måltiden, så nu har jag öppet visat hur kass jag är på sånt där. Det lixom går inte ihop i mitt huvud, säger någon matte så tänker min hjärna helt åt ********!!
Efter fyllda magar åkte vi hem till Anna där hon bjöd på te och kakor och så kollade vi på en helt jätte bra film. Kan inte stava till filmens titel så skippar det för stunden (ännu en svaghet avslöjad). Jag var inte hemma förens runt ett tiden då jag la mig och kollade lite på tv innan jag lämnade den vakna världen..

Det var alltså en jätte lyckad lördagskväll och den gör vi nog om snart igen kan jag hoppas :)

Nu är det mat i magen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0