klureri

Det är så mycket fredag över den här kvällen, gick av jobbet i morse och är ledig fram tills på Måndag. Har inga planer för helgen förutom träning på lördag. Kanske blir nått mer, kan vara bra att fördriva tiden med när alla andra jobbar. Så sitter här i köket och klurar på vad jag ska hitta på, funderar på om jag borde försöka återuppta några gamla sysslor. Sånt som jag nästan helt slutat med sen jag flyttat hit till Linköping. Det var väldigt länge sen jag var ute på en fotopromenad för att nämna ett exempel. Jag har även tappat bort min passion för att skriva så här på bloggen. Nu handlar det mest om min vardag när jag skriver, jag har tappat ett visst djup jag hade innan. Kanske borde försöka hitta tillbaka till det?

Sen kan man ju fråga sig om det är något negativt med att jag tappat de här sakerna eller om det är något positivt. Kanske det inte var så bra att tränga ner på djupet sådär? Visserligen tror jag inte på det själv, det pågår fortfarande mycket i huvudet som kan behöva komma på pränt. Jag tror snarare att jag bara har fått svårare att lämna ut mig själv på det viset till eventuellt okända människor. Ja sånt här kan man ju klura på i evigheter :)

Jag har en hel massa som jag går omkring och klurar på om dagarna, och det är svårt att vara sådär närvarande på riktigt. Känner att jag skulle behöva få ta tid till att klura tillsammans med någon. Få älta lite kanske och se på saker ur flera perspektiv. Att skriva om det vore kanske en början dock. Men då på en privat arena, får försöka klura vidare på det.

Nu tror jag i alla fall att jag ska ta min sista kopp te för dagen och sen krypa ner i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0