Vad kan jag göra

Jag är utbildad barnskötare och socialpedagog, det är mina utbildningar. Jag har jobbat inom hemtjänsten och på olika gruppbostäder för vuxna inom handikapp och psykiatri, det är min erfarenhet. Så vad kan jag göra? Vilka olika jobb skulle jag kunna söka och faktiskt trivas inom? Ja för att trivas inom mitt jobb är faktiskt en viktig bit för mig.

Mitt största hinder i jobbsökandet är att jag inte har körkort. Men det skulle jag lätt kunna fixa om jag bara tog tag i det. Så det tänkte jag göra. Och har jag det så finns det ingen anledning till att inte anställa mig. Jag vet att jag är rätt så bra på det jag gör och att jag har lätt för att lära mig nya saker bara jag får chansen till det.

Min första tanke med detta inlägg var att jag skulle diskutera med mig själv om vilka typer av jobb jag skulle kunna söka, men jag tror att platsbanken får hjälpa mig där. Men i övrigt så hjälpte detta inlägg mig till att få en spark där bak.  Så nu ska jag sluta skriva här och i stället ta tag i jobbsökandet.

Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0