Stor hjärnaktivitet

Usch fy och blä!!

Jag vet inte vad jag ska göra med mig själv idag. Känner mig inte bra på någotvis. Till en början var jag mest bara trött och sliten, men nu funderar jag på om jag har en förkylning på gång. Humöret är inget vidare heller, det tar på krafterna det här med att framtiden ser så osäker ut. Det är svårt att inte fokusera så mycket på det här med jobb. Men det finns annat som stör det lilla hjärnkontoret, jag oroar mig över somliga saker.

Hmm, jag känner mig som en människa som är rätt så medveten om mig själv. Men ibland undrar jag om det är något i mitt undermedvetna som jag missar. Jag undrar om det är ett problem eller inte. Ska jag oroa mig, ska min omgivning oroa sig? Det här är ju nått som har funnits till och från under väldigt många år nu.  Ja jag vet inte alls ja. Jag vet att det är luddigt det här. Men tankar är inte alltid så klara. Sen kan jag inte släppa en kommentar som jag fått vid ett samtal för ett år sen. Att det hela handlar om uppmärksamhet. Och i och med att det kom upp som ett samtalsämna idag, så kanske det eldade på de tankar som redan fanns det.. Var det precis vad jag var ute efter? Fan fan fan jag jag blir galen på att ha dessa frågetecken.. kontrollbehov var det ja!

Kommentarer
Postat av: Sabina

Usch, tankar kan vara riktigt jobbiga när de invaderar huvudet för mycket :(

2010-01-12 @ 00:26:40
URL: http://binkan.blogg.se/
Postat av: Clara

Usch vad drygt! Sitter i samma situation som du...ingenting känns vare sig lätt eller särskilt klart. Om det nu är till någon tröst. :P Ska iaf söka lite Lia-platser i Linköping nu i veckan. Så kanske, kanske kommer jag till våren! :D Vad säger du om det? Kram på dig!

2010-01-13 @ 20:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0