Klagovisa

Den efterlängtade lediga helgen är änligen över.. Trodde aldrig den skulle ta slut :S

Helgen har väl på ett sett vart helt okej, så länge vi bortser från mina tankar och känslor. Vi kan väl säga välkommen till pmstrollet. Jag tycker inte om att känna så som jag känt i helgen. Jag tycker inte om att känna mig missnöjd och negativ. Och framför allt tycker jag inte om att känna mig ensam!

Jag förstår inte varför det är så svårt att få ur mig alla mina tankar här. Jag vet att det hjälper, men jag kan liksom inte längre. Inte ens till mamma kan jag få ur mig allt. Det är som att en del av mig inte vill visa andra att jag känner så som jag gör.

Vet ni att jag är så trött på att umgås med mig själv hela tiden. Jag är trött på att det inte händer något. Jag är trött på att bara träffa andra människor på jobbet. Det är surt att känna sig så sällskapssjuk att man är kvar på jobbet längre än man behöver, bara för att få prata med trevliga människor..

Nä fy fan,, det här funkar inte.. Nu går jag och sover och hoppas på att pmstrollet har dragit vidare när jag vaknar...

God natt

Kommentarer
Postat av: Fnattis

naaw gumman, nu blir man ju nästan deppig av att läsa det där ju :( hoppas det blir bättre, puss! <3<3

2009-10-26 @ 07:12:52
Postat av: Litharion

Det där med att stanna kvar på jobbet för sällskapets skull känner jag igen allt för väl!! ;)

2009-10-26 @ 09:37:38
URL: http://metrobloggen.se/miah
Postat av: Wysteriia

Tack så jättemycket!



Du det där låter ju inte så jättebra :(

2009-10-27 @ 13:08:30
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0