Det är kväll

Det är kväll och här sitter jag och är toktrött, Ja men så ta och lägg dig då tänker ni nog då, men jag har inte ro i kroppen till det. Förstår inte vad det är som gör mig så totalt rastlös när jag är här. Marika, världsmästern i slapp liksom ;P men inte här inte!!

Saknar F med, allt som har med honom att göra. Jag har tänkt mycket på oss de senaste dagarna. Speciellt efter allt bebisprat och det är ju så att det känns som om  det är med F som jag kommer bilda familj med. Det känns ju så iaf. Om ett tag, när jag är klar i skolan. Men det känns så långt dit ibland, typ åtta månader, inte för att jag räknat ;P

I dagsläget, boendes i varsin stad, så känns det inte som om vi kommer så långt. Tiden tillsammans är för kort liksom och vi kommer inte till den där vardagliga situationen.  Som han sa sist jag var där : när vi ses så sällan blir det ju bara att man ligger framför tv:n och myser. Och det är ju så, vi hittar ju inte på så jättemycket när vi ses. Och det är ju skönt det med ibland, men vi skulle behöva växla myset med annat. Så vi lär känna varandra ordentligt!! Jag skulle vilja umgås med honom tillsammans med andra.

Och jag hoppas den här sommaren har mycket sånt att bjuda på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0