Sista vakna timmen har strax nått sitt slut

Hej kväll! Sitter här och sippar på mitt te innan sängdags och kollar över veckans planering. Skulle behöva en skvätt mental träning så här inför en ny arbetsvecka. Det kan ibland kännas extra tungt att börja en ny vecka när man är helt galet uppbokad. Men ska försöka tänka positivt ;)

Gårdagen var grymt trevlig! Jag var hem till Anna och myste med vin, frukt, choklad och massa trevligt prat. Hon är så go hon :) Det var länge sen jag hade en helkväll med henne, vilket beror på att det var några år sen som vi bodde i samma stad. Men nu när vi bor i samma stad igen så får vi passa på!

Dagen idag har varit väldigt lugn, råkade sova väldigt länge. vilket gjorde dagen lite kortare än gårdagen. Har inte gjort så mycket. Pysslat lite här hemma, multitaskat vid datorn och nu ikväll har jag varit och socialat med Sandra.

Allt som allt en bra helg!

Nu ska jag sippa klart och gå och sova ;)

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0