LÖRDAG

Hej! De är lunch på g här, känns ovant. Jag är ju inte den mest duktigaste personen på att komma upp bra tider när jag är hemma och ledig. Trots att jag kan vara tokpeppad kvällen innan att komma upp och göra nått, så brukar det under natten skett någon förändring. När jag sen väcks av klockan är allt som bortglömt och jag förstår inte alls varför jag borde kliva ur sängen. Hur kan jag ha varit så puckad att ställa klockan på 8.30??!!?? Det är ju ren idioti :)

Men idag gick det vägen, det var massa fokus på radion och ring så spelar vi för att vakna till. Och jag kom upp, fick i mig frukost och tog mig till och med iväg till gymmet en sväng. Så nu är det som sagt( skrivet) lunch på gång. Därefter blir det lite fortsatt städ här hemma för att sen till kvällen kunna slappna av helt och eventuellt få umgås lite.

Ha en bra lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0