Tjäänare höst

Är en grymt fin höstdag idag, så humöret är på topp och det är lite fart på mig. Jag har gjort lite matplanering och veckohandlat med cykeln. Det var grymt tungt och rent ut sagt ett äventyr, fick se saker jag helt sluppit bland annat. Vad sägs om en gubbe i buskarna som precis reste sig från en hukande ställning och drog upp kalsongerna. Gissar på nummer 2. Okej för att nöden inte har någon lag, men väldigt otrevligt.

Nu håller jag få att städa här hemma och det är som sagt lite fart på mig. Blir lite disk, tvättvikning och en dammsugning innan jag rör mig ut igen. Funderar på att kolla om priso har lite roligare blommor än maxi. Skulle vara kul att muntra upp hemmet lite. Sugen på gardiner ljus och kuddar med.. Hm får se vad det blir av det..

Ska skvallra om min brisutbildning vid senare tillfälle..

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0