2 sekunders blogg lust

och så var sekunderna över...

Hm ja det är typ så jag känner för bloggandet just nu :) Två sekunders lust och sen är det över och då är det ingen ide att pressa ur sig några värdelösa rader som dessa. Just nu jobbar jag, inskolningsgår på bris, försöker träna, slarvar med städningen på hemma plan, längtar ut i de fina soliga höst-dagarna som det bjuds på titt som tätt och längtar hem till uppsala. Så kan inte säga att tiden finns för värdelösa blogginlägg.

Men jag var tydligen lite saknad i bloggvärlden av exkollegan så tänkte att jag kunde göra det här för henne. Hoppas det underhöll någon ;P Nu ska jag styra upp sista kvällsuppgifterna och krypa i säng sen.

Det vankas tidig morgon, några timmars jobb och sen hemgång, 24h senare....

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0