Nattsudderi

Man kan undra varför det ofta blir så att jag känner för att skriva om just ingenting så här sent om kvällarna. Nattsudderi brukar inte leda till nått vettigt, men frågan är om det kan bli underhållande ;)

Nått som fungerade som ett underhållande inslag i min vardag igår var detta.  Halvvägs till jobbet kommer stålmannen upp bakom mig på en cykel och han jagar mig större delen av vägen fram till jobbet. Berättar detta för mina kollegor som ifrågasatte vad 17 jag går på. Det var en välmotiverad fråga, för hur ofta blir man jagad av stålmannen? Men det var verkligen på riktigt, en fullvuxen karl utklädd till stålmannen. Det är inte varje dag man får se nått sånt :P

Jag är sådär grymt trött och är jätte på väg in till sängen, men jag ska bara. Det blir lite så att jag skriver en massa strunt här för att jag inte orkar gå och borsta tänderna.

Om ett par tre veckor kommer jag att sluta vara vikarie. Jag är tillbaka där jag börja i denna stad. Det känns faktiskt helt okej. Till en början vara jag rätt avigt inställd, men när jag fått vänja mig med tanken blev det lättare att acceptera det. Jag hade bara ett par veckor innan jag fick erbjudandet sagt till min nya chef att hon jätte gärna fick tänka på mig om något skulle dyka upp. Jag har ju varit och är ju rätt trött på denna osäkra livsstil. Att jobba som vikarie och aldrig veta hur man jobbar eller om man kommer få jobba tillräckligt för att få ihop en bra lön sliter på en..

Jorå satte du hade vi nattsuddat så det räcker för den här gången..

Natt natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0