Energi-påfyllning

Tänkte strax fylla på med lite energi här, men som vanligt ska jag bara..... först. Vad punkterna står för skiljer sig lite från gång till gång. Det är just bara det där Alfons Åberg-syndromet som smyger fram lite nu och då. Hela min dag, vecka, månad har varit starkt influerat av Alfons Åbergs syndromet. Någon gång ska jag väl bli frisk från det, men kanske inte just dag.

Det har varit en grymt slö ledig dag det här. Det enda av nytta som blivit gjort under mina vakna timmar är ett stycke handling och ett träningspass. Idag körde jag funktional moves. Det var mitt andra försök och det gick inte fullt så bra som första gången, eller så kanske det gick aningens bättre. Vissa delar gick bra andra dåliga, lider av lite träningsvärk på somliga ställen i kroppen och det kan fungera som små hinder ibland. Idag var det filmning av passet för att instruktören ska kunna få licens till att hålla i sådana här pass. Ni kan aldrig gissa vart jag befann mig i salen. Jo men visst sörni, precis bredvid instruktören. Och jag är smått orolig för att jag kanske ska ha förstört för henne och kommit i vägen ibland. Vi får hålla tummarna för att så inte är fallet ;)

Sist men inte minst some music!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0