Rastlös

Tjo hopp och trevlig Torsdag på folket! :) Rastlösa jag ska cykla till jobbet om ca en timme och är nu som sagt rastlös. Jag är superbra på att bli det när jag ska iväg. Jag har ingen ro i kroppen till att sitta och vänta och jag har inte ro i kroppen till att passa på att göra lite nytta medans jag väntar. Surt det där, för skulle verkligen behöva göra nytta.

Det är likaså när jag sitter på bussen på väg någonstans. Ibland så vill jag bara vara framme och börjar känna av en vilja till at plinga. En sådär tio hållplatser för tidigt. Och att plinga för tidigt hjälper mig ju inte alls till att komma fram till jobbet exempel.

Eller när jag sitter på cykeln på gymmet eller står på crosstrainern, det går sådär jätte trögt och jag vill bara att tiden ska ta slut så jag får hoppa av och gå vidare till styrkan. Då kan jag börja cykla/springa snabbare som om det skulle få tiden att gå fortare.

Det är lite komiskt sådär att tänka på hur man tänker ibland :P

Nej, jag ska försöka tvinga mig själv till att diska lite innan jag ska iväg. Hejja mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0