Lediig..

I brist på andra planer tror jag att jag ska baka nått gott idag. Gårdagens plan för idag känns inte så lockande idag. Jag känner mig aningens för pigg för att ligga i sängen hela dagen. Så får börja med att hoppa in i duschen, sen handla ägg och sen borde jag vara klar för att baka och då kanske jag har förlikat mig med tanken om en jätte lugn dag.

Det är lite irriterande att när man väl får den där lugna dagen man har längtat efter och ansett sig vara värd, då är man inte intresserad. Solen var framme för ett dag sen och då tyckte jag att det hade varit trevligt med en promenad och sen en fika. Aldrig är man nöjd :P

Nej dusch tror jag att jag sa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0