...

Är sådär lagom trött ikväll och längtar hem till min soffa och då passar det väl bra att glömma bort vilken tid man slutar jobbet så man missar bussen och får vänta lite till. Men nu är det bara tjugo minuter kvar tills jag brummar hem.

Jag har haft en bra dag här på jobbet för övrigt. Gjort en massa nyttigt pyssel. Känner mig sådär tillfredsställd som kan ska göra efter en produktiv dag på jobbet. Det är inte allför ofta den känslan infinner sig då jag jobbar som vikarie och har noll ansvarsområden. Men jag har gått och klurat på att introducera en ny grej på ett av mina vik. Ta en bra grej från ena ställat och presentera den på det andra liksom. Vi får väl se vad som sägs efter imorgon då den ordinarie personalstyrkan har apt och får ta del av min idé och diskutera lite. Jag jobbar jour på stället imorgon så då får jag väl lite skvaller ifrån ena kollegan M :)

Annars så är det grymt trevligt vårväder och jag passar på att gå så mycket det bara går. Långa promenader i solen både till och från jobbet på andra sidan stan. Skönt :)

Nej nu blir det till att gå ut till bussen så jag inte missar den igen..

God kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0