Jo men hejsan

Morgon stund har guld i mun eller vad är det man brukar säga ;) Nu skulle kanske inte alla hålla med mig om att jag är uppe sådär tidigt, men jag känner mig nöjd med mig själv. Det var partaj igår och trilla in efter ett någon gång med huvudvärk ala giganto. Så känns bra att jag är pigg idag.

Det var lite fest hos en jobbarkompis igår med näst intill bara kolleger. Det var en stackare som inte jobba tillsammans med oss. Så ja till en början blev det lite jobbprat, men vi kom över det rätt bra efter en stund. Det var verkligen en toppen kväll, men trevliga människor, massa samtalsämnen, dricka och så skön musik. Det var även lite försök till allsång ;)

Nu ska jag snart fixa till mig lite och rulla ut på en jobbrelaterad roadtripp. Så det är ett jobbpass på g som jag inte riktigt vet när det slutar. Sen skulle det vara trevligt med balkonghäng, skön musik och trevliga vänner.

Måste tillägga att jag är kass på att skriva snabbt. Det var en hel evighet sen jag börja skriva det här inlägget. Vissa saker blir mer lidande än andra när man multitaskar ;)

Nu får ni ha en skön dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0