Plugga kanske

God kväll!

Är verkligen jätte trött och tänkte sova, men "ska bara" först ni vet :) Har kollat efter någon trevlig kurs att söka. Ikväll kollade jag kurser inför vt 12 och hitta speciellt en som är av stort intresse. Kursen heter Barns rätt och barns röst- Socialt arbete med barn och familj och är på 7,5 hp. Och den verkar vara väldigt intressant, speciellt när man kollar litteraturlistan. Gick inte att söka just nu så får väl hålla utkik framöver.

Funderar även på att hoppa på någon danskurs till hösten. Det är ju väldigt givande och jag klagar inte över att ha nått trevligt att hitta på i veckorna ;) Eller någon annan kurs kanske, får kolla lite vad som finns. Jag vill ju gå en fotokurs, men då behöver jag fixa en bra kamera först.

Jaja det tåls att tänka på :)

Nu ska jag mumsa lite gott framför tv en stund och sen sova. Ser fram emot att gå av jouren imorgon fm!

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0