Nytt rumphäng

Tjo hojt folket. Sitter här i skönaste mysljuset och lyssnar på Promoe och har det riktigt gött. Det har varit en riktigt ljus dag på alla sätt och vis. Började med en kopp te och sen traska jag bort till massagen och blev bortskämd en timme. Efter en sen frukost sen blev det bussen ut till Tornby för att eventuellt fixa nytt rumphäng. Och med nytt rumphäng menar jag en ny soffa ;) Äntligen ska jag få en ny och snygg soffa som jag har valt, det fick bli en Kivik´s 2-sits soffa med schäslong. Körde med färgen sivik mörkgrå och tror att det blir riktigt bra. Soffan blir leveread hem till mig den 26e januari och innan dess ska gamla soffan ut tillsammans med lite annat jag inte vill ha kvar.

Ni anar inte hur bubbligt glad jag blir av detta!! Att den sen ska betalas med är ju en helt annan femma, jag fokuserar på den trevliga delen just nu ;) Elvis har fått sin försenade julklapp idag med, en hängmatta som man kan hänga på elementet. Dock är han mer fokuserad på att få mat hela tiden än att på en gång uppskatta sin present :P

Nu tänkte jag fixa lite mat och sen ska jag fortsätta njuta av min lediga dag!

Ha det kalas..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0