Matvanor

Personligt brev troligtvis färdig-uppdaterat, väntar bara på ett andra omdöme. Att fixa jobbpapper är bland det svåraste tycker ja. Jag vet inte riktigt hur jag ska formulera mig bäst. Och vad ska jag skriva på ett ynka litet papper för att de som söker nytt folk ska inse hur bra jag är och hur rätt jag är för den tjänsten de vill anställa till. Det är en hel vetenskap :) Men just idag så handla det mest om att uppdatera det så det är så aktuellt som möjligt. I det jag hade stod det om mitt senaste arbete och det sluta jag för ett år sen ca. Kändes inte som om det såg så bra ut i papperna att jag inte jobbat på ett år. Så jag behövde uppdatera det med det senaste årets timvikande runt om i hela stan.

Från det ena till det andra så håller jag på att försöka få till lite vettiga matvanor och mycket fokus ligger på att hitta lite bra saker att äta till frukost. Den senaste veckan har det blivit en del ägg. Både ägg att ha på macka och i kopp och det är något som mättar ett bra dag. Imorgon funderar jag på att smaka hallongröt, har hittat ett bra recept på den här sidan. Det är en tjej som läser till dietist, så där borde jag ju kunna hitta lite matnyttigt :) Jag är ju inte så förtjust i nyttiga gröter då de oftast inte är så goda, men det här ska jag prova. Det borde inte smaka så mycket havregrynsgröt med en massa hallon i. I wish :P

Nu är det strax dags för middag, det blir min egna form av tacos idag (igen).

Om jag är färdig med brevet så ska jag nog koppla av med lite film ikväll..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0