kvällspyssel ala inte fredag

Är så himla gotte-sugen ikväll och tror faktiskt inte att det bara är för att jag är hungrig. Jag vill gotta i massa sån god fika som bjöds på hemma hos L när jag va där och fika. Tänkte att jag skulle fråga om receptet till ena kakan. Sen gäller det bara att få fika-sällskap med.

Denna fredagskväll har väl inte innehållit så mycket skoj, jag har plockat och donat lite. Donandet ikväll har bestått av att sortera in papper på rätt plats i olika pärmar. Det är ett evighetsgöra, skulle behöva köpa en större pärm och större register så jag får plats med all skit som inte får slängas. Eller dela upp den nuvarande pärmen på två kanske. Det är ju många flikar som bara kommer fyllas på allt eftersom. Evighetsgöra med andra ord.

Tänkte väl strax krypa i säng, ska bara fixa lite kvällsfika. Det blir te och äggmacka..igen.. Jag undrar om man kan föräta sig på äggmacka med majonäs??! Gott är det iaf och det mättar :) Tänkte att det kunde vara bra att komma i säng tidigt, för då kanske jag hinner göra lite nytta innan jag ska till jobbet. Om inte annat kan jag ju ha en lugn morgon utan stress med. Bara att välja efter hurmöret imorgon.

God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0