Happy face

God onsdag på er!

Här sitter jag i mitt kök och lyssnar på massa trevlig musik och bakar kakor på facebook ;) Med tanke på att jag sitter i köket även idag så kan jag informera om att jag kikar lite jobb med och sneglar bort mot disken. Ska tag i den sistnämnda inom en framtid och när det gäller jobben så vet jag inte om det var något av det som kommit in sen igår som var sökbart. Ska kika igenom listan igen så får vi se hur det blir med det hela.

Annars har jag idag på fm varit på mitt näst sista inskolningspass på BRIS. Det gick så där förträffligt bra om jag får låta lite skrytsam. Men mest handlar det nog om hur jag känner mig efter jag varit där. Det är skönt att vara på rätt plats på nått vis. När jag knalla till tåget sen var jag tvungen att ringa till mamma för att det skulle se bättre ut med en toksmilande idiot på promenad! Det är nog bara jag, men det känns lite skumt att i sin ensamhet gå och toksmila sådär som jag har en tendens till att göre efter BRIS.

Nu ska jag nog sluta snegla på disken och göra nått kreativt med den. Sen blir det en socialsväng till Sandra innan det är dags för Julbord med jobbet på Storan!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0