Veckan som kommer

God kväll..

Ska strax krypa i säng här på jobbet, men tänkte först skriva några rader om hur träningen den kommande veckan skulle kunna se ut. Jag har en plan liksom :)



Måndag: Body Balance
Tisdag: Zumba + gym
Onsdag: Body Pump
Torsdag: Vilodag
Fredag: Någon form av träning
Lördag: Vilodag
Söndag: Vilodag


Jag tänker att om jag skriver här på bloggen om hur jg vill träna den kommande veckan så kanske jag har lättare för att få det gjort. Jag får väl säga till mig själv att jag måste rapportera til bloggen om hur träningen gått. På så vis får jag skämmas om jag inte tagit mig dit.. Smart va :)

Visserligen är jag bokad på reservplatser både måndag och tisdag, men jag står nästan på plats ett så jag borde få en plats tycker jag. Och om inte jag får plats imorgon får det bli en rask promenad och på tisdag har jag ju även tänkt köra gym. Så då får jag ju någon form av träning om zumban skulle skita sig.. Som sagt så har jag en plan för veckan som kommer!

Nu ska jag ta och krypa i säng och läsa några kapitel i min bok innan jag tackar för dagen om varit..

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0