Laddar

Hej hå! Sitter och laddar för en cykeltur bort till andra sidan stan och ett stycke jobb. Blev väckt med frågan om jag skulle kunna jobba idag 13-20.30. Jo men visst varför inte tänkte jag, att det sabbar mina träningsplaner är ju ett minus. Men i mitt liv måste jobb gå före det mesta andra i livet. Än så länge..

Åhh vad jag skulle vilja bli kallad till intervju och sen bli uppringd och få höra att "vi vill ha dig och ingen av de andra sökanden" Det skulle göra mitt liv bra trevligt! Jag inbillar mig i vanlig ordning att mitt liv ska bli bättre bara om... Och nog skulle det nog kunna bli lite bättre med ett fast jobb, en fast inkomst. Just det här med att kunna planera sin vardag. Att kunna boka in något och inte behöva avboka för att jag blir ringd om timvik just den dagen.

Ja drömmar alltså :)

Ha en bra Tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0