Bra början på dagen....

Väckarklockan på mobilen ringer...Tittar förvirrat på den och undrar varför den ringer..Snoozar... Den ringer igen, fattar fortfarande inte syftet med att den ringer..Snoozar.. Mobilen ringer en gång till och jag kommer då på att den ringer för att jag ska iväg och träna med Sandra idag. Snoozar igen......

Därefter någon gång kom jag upp, fick i mig lite frukost, kom iväg och träna och landade därefter hemma igen. Och under hela den tiden är jag fortfarande helt borta av trötthet. Jag tror det får bli en lunch framför datorn och någon film. Vill ju till bibblan, men får se hur jag gör..

Man kan ju tycka att kroppen kunde ha bjudit på en endorfin-kick efter gymmet där så jag kunde få känna mig lite pigg. Även om det bara skulle vara tillfälligt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0