Sådär dagen efter

Det var partaj igår vilket betyder att det är bakissöndag idag. Oavsett om man är bakis och mår dåligt eller bara är sådär dagen efter seg så ska man gärna slappa i soffan med massa onyttigt och ett par filmer.

Jag önskar att det hade vart mina enda planer för dagen, men så har det inte sett ut. Det har varit pluggsöndag här. Men efter att ha lagt ner några timmars pluggande och inte fått någon form av respons från min grupp så blev det till slut en film.

Nu har jag pluggat lite till och äntligen fått lite kontakt, men nu tänker jag jag ta kväller..

Ska se en film och bara gotta för jag är sådär dagen efter seg så nu ska det vara bakissöndag på hög nivå en stund innan jag sover :)

Kort från igår kommer nog komma med.. imorgon eller så...

God kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0