The b-day list

Det är min B-Day imorgon så jag tänkte se om jag kunde komma på vad jag önskar mig. Jag skulle kunna dela upp mina önskningar i två listor. En som är mera möjlig och en som är totalt omöjlig. Den sista där innehåller såna saker som jag själv inte kan fixa än på ett tag så jag tror den får finnas kvar i huvudet. Men den andra ska jag nog kunna dela med mig av.

¤ Myssockor (såna där fina som går ända upp till knäna)
¤ Shotglas
¤ Pilatesboll
¤ Pilatesmatta
¤ löparbälte med små vattenflaskor
¤ puma mysbyxor
¤ Körkortsbidrag
¤ presentkort på indiska
¤ Gosiga tröjor i allmänhet
¤ Ny perfym

Hm, ja det var vad jag kunde komma på precis nu :) Det finns säkert fler önskningar någonstan långt där inne, men det där är ju en bra början tycker jag!

För att fira min dag kommer det bli en liten middag. Jag skulle vilja fira lite större, men jag fyller år lite fel tidpunkt som alla andra år. Vilket är synd, för jag fyller ju faktiskt 25 och det känns stort tycker ja. Det är precis som att fylla 18 och 20, det är en födelsedag som ska sticka ut lite mer än andra. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0