Kvällen igår och dagen idag

Efter lite frukost i magen känner jag att jag har just bakisbiten under kontroll :) Men för övrigt kan jag säga att jag inte vill vara med idag. Jag har så grymt ont i mina leder att jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen. Värktabletterna har minskat det något, men ja... Fy faaan alltså :(

Kvällen igår var en kväll som skillde sig från övriga kvällar i mitt liv. Jag varken jobba eller slöa hemma med någon bra film. Jag var faktisk ute på lite partajj igår. Det var jag och M som slog våra huvuden ihop och drog en runda. Förfest hemma hos några av hennes kompisar som fyllde år och sen vidare ner till pitchers. Och där var det röjj. Massa bra musik och trevligt sällskap.

Känner mig fortfarande lite bubblig av skratt när jag tänker på den planerade förfesten vi skulle på men som blev bortskuffad av lite bra musik på väg till garderoben. Man kan ju undra vad efterfest innehavaren tänkte :P

Nu ska jag hämta en till macka tror ja och sen eventuellt slå igång en film. Eller wow... Hm så mycket valmöjligheter :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0