Vi ska göra stan!

God förmiddag! Är på grymt bra humör idag :)

Mamma är ju på besök och förutom det så börjar min Elvis att komma fram mer och mer. Han har vart jätte social sen igår kväll. Har till och med busat lite med oss och fått hänga med ut på balkongen. MEN, vi har ett litet dilemma! Jag och Elvis är oense om mina garderober och blommer. Han anser att det är helt ok att sova i garderoben och att äta på mina blommer. Själv är jag av en helt annan uppfattning.. Min lilla skrutt :)

Ska ta och göra  mig en aningens snyggare och sen blir det stan med mamma. Ska kolla lite i affärer och ta en biljard. Jag är ju inte helt bra på detta och mamma har inte spelat på hundra år, så det kan bli väldigt spännande det här. S och J kanske hakar på en sväng. Sen skulle jag nog kunna få ner en chailatte på epresso house innan vi återvänder hem.

Kameran får haka på idag, så kan nog bjuda på en och annan bild från vår dag sen. Och ja jag kommer nog kunna bjuda på en bild på Elvis med ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0