Lägenhetstitt två

Jag känner en frustration och otålighet i kroppen. Det känns som om jag vill göra nått, men jag vet inte vad. Det är inte en dålig känsla, inte nått som leder till att jag känner mig deppig. Det är bara smått irriterande att inte veta vad det är jag vill göra.

Jag har vart och kollat på en till lägenhet idag, Den var samma lika som den förra jag var och kolla på, bara spegelvänd. Kanske inte i bästa skick, men den ska stamrenoveras så den kan ju bli väldigt fräsh när det är gjort. Jag gillar planlösningen och jag gillar området. Så det är lite trevligt detta. Får se om jag har någon chans att få den bara. Jag gissar att jag inte har högst köpoäng, men det lär väl visa sig.

Nu ska jag fortsätta lyssna på min ljudbok med full koncentration..

God kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0