På jobbet

Vet ni hur jobbigt det är att ligga och titta på en tv som inte kan bestämma sig för hur hög respektive låg volym den vill ha. Tv´n i jourrummet här på jobbet har det här problemet, skiftar hela tiden. Visserligen är det jag som stör mig på det hela, vilket borde innebära att det är jag som har ett problem :P

För övrigt är jag jätte trött och inte ett dugg sugen på att sova. Men det får banne mig inte bli lika sent i natt som de senaste två nätterna. Men frågan är ju endå vad jag ska hitt på tills jag vill sova. Datan erbjuder inte mycket nöje, då typ alla sidor är förbjudna. Har ingen trevlig bok med mig, då jag läst ut alla jag äger. Tv, nja den är väl heller inte så roande. Frågan är om M´s tidning kan innehålla nått av intresse. Jag brukar ju ALDRIG läsa Illustrerad Vetenskap, så jag vet faktiskt inte hur det är.

Eller så skriver jag listor. Listor är bra saker, man kan aldrig skriva för många. Önskelistor uppskattas alltid av någon. Listor på sånt man vill göra under sitt liv kan va en hjälp till att de faktiskt blir av. osv osv :)

Oavsett vad det blir så tänker jag sätta punkt här!

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0