Inte ett vettigt ord

Jag och missen har slöat i soffan sen jag kom hem från jobbet. Såg en sån där härlig film precis, Adventureland med bland annat Kristen stewart. Det är den andra så där härliga filmen jag ser på två dagar. Igår såg jag nämligen filmen whip it. Jag vet inte vad det är med filmerna, men jag har en sån där härlig känsla i kroppen :)

Tänken är nu att jag ska krypa ner i sängen i stället för att sitta här och hänga. Jobbar ju jouren imorgon och då behöver jag vara pigg så tålamodet inte är i botten.. Typ.. Jobbar iaf med Mr F, så dan bör flyta på rätt snabbt endå. Kan den göra annat när man jobbar med Mr lekfarbror ;P

Men ja, den tanken är ju inte så angenäm. Jag vill vara vaken OCH jag vill vara ledig. Det vill ju jag allt som oftast, känns nästan som om det är ett karaktärs drag av mig. Men jag hoppas att det ska bli ändring på dessa tankar när jag får mitt drömjobb som bara ligger där och väntar på mig. Frågan är ju då bara vad det är för jobb och när det tänker behaga sig fram..

Fan också, nu känner jag ju att jag är trött med.. Jahaja, det är väl bara att göra som den vettiga tanken i mig vill och krypa i sängs.

Sen kan man ju också undra varför det heter krypa i säng?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0