God morgon

Mysigt det är att komma upp och höra att katten kommer springandes för att säga godmorgon :) Han är rätt go min katt, även om han försöker att riva lägenheten mest som oftast.

Idag efter frukosten här ska jag rulla iväg för lite små inköp. Jag behöver kattsand och bröd, så det blir tornby en sväng.. Glass skulle kunna vara gott med om det är varmare i solen än vad det är i skuggan. Tar nog svängen förbi S om vi tar tornby först. Har ju en tid att passa idag då jag börjar jobba kl 16. Har en riktig jobbvecka framför mig, typ jobba 100% vecka.

Därför ska jag ta och sätta fart nu. Frukost och sen en fajt med mitt hår. Fattar inte hur man kan gå och lägga sig helt snygg och sen vakna som ett monster :S

Trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Tina

Du är alltid snygg gumman.Ha en bra dag.

2010-05-25 @ 11:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0