bättre dag..

I skrivande stund sitter jag på balkongen och chillar med daton (såklart) och Elvis. Det är riktigt nice, men Elvis är sur på mig för att jag förstörde hans humlejakt. Jaja  jag kan leva med det. Värre vore det ju om han brände sig på humlan.

Min första plan för dagen var att kliva upp vid åtta och käka frukost och sen bege mig till vidingsjö, men för att detta skulle hända behövde jag ha fått svar på mitt mess. Och det hade jag inte fått, och utan sällskap kände jag inte för att bege mig dit. Så kan ni gissa vad jag i stället gjorde. Jo jag stängde av klockan och fortsatte att sova. Struntade i smset från S om att det var helt galet fint väder. Men efter ett andra sms var jag tvungen att engagera mig lite och några sms senare blev det ett telefonsamtal. Genom det samtalet med S tvingades jag att kliva upp och göra mig iordning och sen cykla hem till henne för att där cykla vidare ut till Tornby. Vi har shoppat för en grillning i parken!! :)

Så nu är jag bara hemma och chillar i väntan på att S ska bli färdig med sitt personalmöte och därefter cyklar jag iväg igen. Kände att jag ville chilla hemma i stället för någon annanstans då Elvis fyller 6 år idag. Dagen till ära köpte jag ett nytt koppel till honom och lite extra god mat som han ska få.. Jag är en snäll matte ja och jag lär med stor sannolikhet skämma bort honom :)

Hm en fråga, är bin farliga att äta upp?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0