trots allt..

Ja trots att jag kände lite ångest, okej mycket, inför jobbet idag så gick det hela bra. Nu har jag vart hemma en bra stund och jag förstår inte varför jag fortfarande sitter uppe. Är vääldigt trött så att säga.

Jag är för jävla snäll med. Skulle jobba 9-13 imorgon, men självklart blev det en ändring. Så numera jobbar jag 6.45-13 och jag vill verkligen inte!! Det finns inget värre än att behöva gå upp kl 05.00 för att åka till jobbet.  Äckelpotta är vad det är!

Jaja, efter jobbet blir det iaf gymmet. Ska se om jag inte ska ta uppvärmningen på bandet imorgon. Se om jag kan få ur lite dålig energi. Annars är jag bra pepp på att simma.

Veckans träning är alltså:


Tisdag- Gym
Onsdag- Gym
Torsdag- eventuellt gym, lr kanske simning
Fredag- gym

Torsdagen är det visserligen tveksamt att det blir någon träning alls. Jag går av jouren på morgonen, sen har jag frissan och till sist ett förhoppningsvis trevligt möte. Men men det visar sig.

Nu måste jag packa ihop lite inför imorgon. För även om jag är jätte trött ikväll och bara vill sova, så ska jag inte lyckas lura mig själv till att packa imorgon innan jag åker till jobbet. Det räcker med att bara lyckas ta sig ur sängen när man ska upp så tidigt.

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0