Ska sova snart

Japp, så är det när man har haft en ledig dag. Då blir Ika så jätte trött och vill gärna gå och dö så tidigt det bara är möjligt. Skumt kan man tycka. Imorgon ska jag även upp hur tidigt som helst och det är jag inte så lycklig över. Det är en sak om jag bestämmer mig för att vara uppe en viss tid på morgonen, som är tidigare än vanligt, när det faktiskt är jag som väljer att gå upp. Men när man måste, hua!

Har, till skillnad från förra veckan, en hel del jobb nu i veckan och det innebär att träningen inte kan ske när jag vill. Utan träningen får glatt ta hänsyn till mina jobb tider. Det är ju precis så som det ska va, men jag tycker bäst om att träna på fm då det inte är lika mycket folk.

Veckans träning:


Tisdag: Gym med fokus på mage, ben och rygg
Onsdag: Förhoppningsvis simning
Torsdag: Gym med fokus på mage,rygg och armar/axlar
Fredag: Gym med fokus på..........


Där emellan ska jag jobba, fira ett födelsedagsbarn och sova.

Nej nu ska jag småfixa lite till innan jag tuppar av i min säng.. God natt!

Kommentarer
Postat av: Miah

Det BLIR simning på onsdag!! :)

2010-03-02 @ 06:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0