rast

Sitter på jobbet nu, har min lunchrast för stunden så tänkte snart käka. Men först ville jag lämna ett litet avtryck i cypervärlden ;)

Jag har kopplade idag och har under fm här städat en massa medans min kopplade kollat tv. Såg lite utav ett inslag på Efter tio som handlade om en svår bussolycka för 8 år sen. De pratade med den kvinnan som blev mest skadad och med brandmannen som var vid hennes sida. Det var väldigt intressant tycker ja, för jag kunde känna igen lite utav vad de pratade om. De prata nämligen om vilken stor roll brandmannen hade när han satt och prata med henne tills de fått loss henne. Och om vilken trygghet han var för kvinnan. Och det är just det jag kan känna igen. Den kvinnan som satt hos mig när jag var med om min olycka var ju den enda jag kommer ihåg. Och jag minns att jag vart ledsen när hon försvann från min sida på sjukhuset. För då försvann även min tillfälliga trygghet.

Hm ja, det var länge sen jag tänkte så i detalj på den bilolyckan jag varit med om..

Nu ska jag fixa med min mat lite. Kan ju iaf börja tina korven jag ska äta, för just nu är sotaren här och pysslar med fläkten, så kan ju inte riktigt steka min mat än :P

Trevlig måndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0