Knäckemacka och äpple

Det är vad jag gjort iordning till ett litet "efter spåret" mellanmål. Jag käka inte så lång stund innan jag gick iväg till rydspåret, men endå är jag hungrig redan.  Antingen var maten väldigt energifattig eller så gör jag av med väldigt mycket energi när jag motionerar mig :p

Japp, spåret idag och gymmet igår. Jag försöker iaf! Kom på (nu igen) att det snart är dags för vandring och att jag kanske skulle jobba fram några till muskler tills dess. Känns ju som om jag kan behöva alla muskler jag kan skrapa fram ur min arma kropp (Höhöhö)

Nu är det väldigt slappt här och jag tänkte slå igång en film innan jag hoppar i säng. Inte för att jag tror att jag kommer hoppa. Jag närmar mig dag nummer två efter mitt pass på gymmet, så träningsvärken börjar kännas nu. Förstår inte varför det alltid är värst dag två.

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0