Trevlig kväll!

Efter en något stressat, förmiddag vill jag säga men det var väl mer sen lunch och eftermiddag, så har jag spenderat några riktigt trevliga timmar tillsammans med min Linköpingsfamilj. Jag, Sandra och Jonas har vart iväg och käkat på kina och kollat på Avatar. Så himla grymt trevligt ♥

Och vilken underbar film! Visst känns det i huvudet att man kollat på en rätt så efektfull film, men det är det helt klart värt..

Nu ska jag bara slappa här hemma med min dator. Och så tänkte jag försöka komma i säng någorlunda ikväll. Det blir ingen Angel här inte och absolut ingen ljudbok.. Borde förbjuda wow med, men det brukar inte funka. Haha

God kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0