Stadstripp

Burr vad kallt det är, i år har vi verkligen fått en riktig vinter. Det går inte riktigt att förneka.

Idag har jag spenderat några timmar på stan tillsammans med Miah från jobbet. Det var riktigt trevligt att strosa runt i alla affärer. Spenderade en liten slant på hm. Det är alltid bra att ha ytterligare ett linne och en tunn tjocktröja. Och det är ytterligare en sak som inte går att förneka.

Middagen är avklarad så nu kan jag ägna hela min kväll åt att slappa. Välbehövligt som alla andra dagar. Blev helt galet trött efter att jag kommit in innanför dörren, var som om någon slog mig i huvudet.

Men innan slapp ska jag bege mig ut i kylan igen. Måste inhandla lite mjölk och lite bröd. annars blir det dåligt med frukost och te är bara att glömma. Jag försökte dricka en kopp imorse men det är ju inte gott utan mjölk..

Små bekymmer små bekymmer !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0