produktiv dag typ

Dags att säga tack och godnatt för den här dagen. Jag jobbar jouren imorgon på jobbet, hoppar in extra för F som ville ha semester. Kan konstatera att det varit en väldigt lång dag, kom ju upp relativt bra i tid. Har fått lite nytta gjort på jobbfronten. Inga napp i dagsläget, men hoppas på några positiva svar i början på nästa vecka.

Känner mig relativt stabil idag och klagar inte en sekund över det. Musiken har flödat här hemma medans jag pysslat och donat med ansökningar och övriga jobbpapper. Värsta blandingen me, jag har lyssnat på det mesta.

Började dagen med Tina Turner och slutade med Eminem.

Gott och blandat kan man säga :)

Nu ska jag gå och flytta bort alla rena kläder från min säng så jag själv kan få plats.

Natt natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0