Nörd och stolt över det !!

Idag har jag träffat M från jobbet :) När man har trevliga jobbkolleger så varför inte umgås med dem utanför jobbet med. Var hem till henne och tog en snabbfika, sen trampa vi ner på stan och hann precis göra våra två ärenden innan alla affärer börja stänga. Tråkigt, men kanske bra med. Det skadar ju inte att man inte spenderade en massa pengar. Mitt lilla ärende på stan bestod i att köpa mig wow 3 :D Woohooo, för jag har en xpbar igen..

Spelnörd kanske ni tänker och jag kan inte annat än att hålla med! Men det är kul ju, så varför inte?

Efter den lilla trippen ner på stan gick vi hem till henne igen. det blev en kopp te till, lite snack och ett avsnitt av Angel. M tycker om att dela med sig av sina beroenden ;P

Nu ska jag spela lite och sen är tanken att jag ska se en film..

God kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0