kommande förändring

På tisdag vid 21.00 har jag precis slutat mitt sista pass på 501:an, mitt sista som månadsanställd. Idag tog jag hem alla mina saker som legat där. Tog även bort en massa namnlappar. Suddar sakta som säkert bort min existens typ. Jag är skrämmande medveten om den förändring som sker nu i veckan, men samtidigt har jag nog inte greppat att jag faktiskt slutar. Ärligt så tror jag nog jag blundar för det. Det känns bra att jag har lite brevidgångs timmar de kommande veckorna. Annars vet jag inte vad som skulle hända.

Hoppas på att få tag på ett nytt fast eller åtminstone mer långvarigt jobb väldigt snart..

Nu ska jag stänga ner och somna.. Tidigt imorgon :(

God natt

Kommentarer
Postat av: Clara

Näe, sorgligt ju! :( Hoppas du får svar snart från nåt annat jobb! Själv har jag inte fått svar från ett enda ställe än. Känns ju rätt värdelöst...Kram på dig!

2010-01-19 @ 18:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0