God natt

Det är väldigt vanligt förekommande att jag och M på jobbat är rätt så synkade när det gäller trötthet. Somliga dagar är vi som zombies båda två och andra dagar lyckas vi vara tokigt övertrötta och bara flumma. Idag var det övertrötta och flummiga som gällde. Hehe, det är knas vad dålig humor man får när man är övertrött :) Jag kan inte återge några av alla dåliga skämt vi skrattat åt ikväll. För som sagt så är det nog inte speciellt roligt när man är pigg.

Jag gillar den övertrötta stämningen när den infaller sig under jobbpass. Det lyfter upp det hela lite. För övrigt så har vi vart väldigt duktiga och pysslat mest hela tiden. Kan konstatera att kontoret är lite i mer ordning än vad det var när vi kom :) Bra där personalen!

Nu ska jag bädda "min" säng och lyssna lite på tredje boken om Bella och Edward och sen blir det sova för min del..

Hoppas ni har en trevlig lördag!


Kommentarer
Postat av: Miah

Haha!!! Jag försökte återge den eminenta rapen för C, men han tyckte inte att det var roligt alls. ;) Jag fattar ingenting!

2010-01-10 @ 10:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0