Det går bara man vill!

Produktiv dag, allt går bara man tar sig i kragen!

Jag har fått de mesta gjort på min lilla lista, det jag inte gjort tänker jag göra imorgon. Jag har även gjort en del som inte står på listan, men som tillhör nyttighets sidan. Har bara slappat med wow nu en timme här innan jag ska sussa. Imorgon blir det tidigt då jag har tvättstugan kl 8.00, lika bra att ta det så tidigt, annars förstörs hela dagen.

Imorgon ska jag mumsa på godaste frukosten. Nyponsoppa och nybakade scones *jummy* Jag har förberett degen redan ikväll. Gräddade även ett par st till min kvällsfika. Det blev kalas bra!

Nä fy, nu måste jag sova. Känner att ögonen börjar svika rejält..

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0