2010-01-25

God morgon!

Har vart vaken en liten stund redan, sitter och smuttar på lite te för att riktigt vakna upp. Idag har jag lite pyssel som måste göras. Lite att ta tag i kanske. Tror jag ska ha den där förbannade dejten med damsugaren och därefter ,eller kanske till och med före, ha den där dejten med min rena tvätt.

Var in en kort sväng och jobbade igår och då prata en av mina kolleger om att vi kanske skulle byta. Hon kan städa hos mig och jag hos henne. Då kanske det skulle hända något! Men hon trodde jag skulle få det stökigaste hemmet att städa. Ja jag vet inte ja. Visserligen har hon en skara barn som stökar omkring, så kanske jag skulle få mer saker att plocka upp från golven i så fall.

Idag fyller min älskling Nathalie år, hela 16 år om jag inte är helt ute och cyklar. Stora tjejen som snart börjar gymnasiet. Goa tjej, JÄTTE GRATTIS TILL DIG :) Önskar jag kunde komma och pussa lite på dig så här på din dag. Älskar dig gumman min!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0