Situation hopplös

För väldigt länge sen hade jag en snygg frisyr, för ett bra tag sen hade jag ett mindre behov av en klipptid och idag är jag i helt galet behov av en klipptid. Vad gör man för nått med en frisyr som inte är vad den ska vara längre? Jag har ju vissa planer på att låta det växa ut en bit till, men galet jobbigt att få håret att se okej ut. Suck, dessa ilandsproblem :P

Idag var tanken att jag skulla gå på två möten, ett väldigt spännande och ett mindre spännande. Sent igår innan jag gick och la mig fick jag dock veta att det spännande mötet var inställt och förflyttat till framtiden. Surt som f*n måste jag säga, då jag såg fram emot det mötet massor. Så nu är det bara mötet hos jobbcoachen kvar. Nödvändigt och i teorin ett väldigt bra möte. Men i praktiken blir jag mer depp över att gå dit. Känner inte att jag kommer nått närmare det fasta jobbet. Och sen om jag inte är blind så läggs det inte ut några nya jobb att söka. När det inte finns några jobb att söka hjälper det inte att man gett sig f*n på att inte vara arbötslös.

Jaha, nu ska väl jag försöka ge mig på håret en sväng och ta mig ner på stan sen.

Kommentarer
Postat av: kicki

vad heter din coach? den jag hade var jag supernöjd med Inger hette hon ..

hoppas det ordnar sig för dig snart



kram

2010-02-17 @ 19:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0